6 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Njemački gigant gasi pet i po hiljada radnih mjesta

    Njemački gigant gasi pet i po hiljada radnih mjesta

    Njemački BOSCH, dobavljač dijelova za automobilsku industriju, objavio je da će ukinuti 5500 radnih mjesta zbog sve dublje krize u sektoru u uslovima slabe potražnje i oštre konkurencije.

    - Reklama -

    Više od dvije trećine otkaza, njih oko 3800, bit će podijeljeno u Njemačkoj, rekla je glasnogovornica kompanije navodeći kontinuiranu “potrebu za prilagodbom”.

    Uprava je navela brojke u planovima, ali definitivno će ih utvrditi u pregovorima s predstavnicima radnika.

    - Reklama -

    Najviše otkaza bit će podijeljeno u odjelu računalnih rješenja za pomoć u vožnji i za automatiziranu vožnju, u kojem će do kraja 2027. godine biti ugašeno 3500 radnih mjesta diljem svijeta, od čega polovina u Njemačkoj.

    Prema radničkom vijeću, to uključuje Boschove centre u Leonbergu, Abstattu, Renningenu i Schwieberdingenu u saveznoj pokrajini Baden-Württemberg te u Hildesheimu u Donjoj Saskoj, gdje će do 2032. biti ugašeno još 750 radnih mjesta, od čega njih 600 već do kraja 2026. godine.

    Bosch u Hildesheimu proizvodi i elemente za elektromobilnost.

    U planu je i smanjenje troškova u odjelu koji proizvodi upravljačke sistema za automobile i kamione. Tako će od 2027. do 2030. biti ugašeno do 1300 radnih mjesta na lokaciji u Schwäbisch Gmündu, također u Baden-Württembergu, što će značiti otkaze za više od trećine njegovih radnika.

    Kompanija pripisuje gašenje radnih mjesta krizi u automobilskoj industriji.

    “Globalna proizvodnja stagnirat će ove godine na oko 93 miliona vozila, a mogla bi se i malo smanjiti u odnosu na prošlu godinu”, navode u Boschu.

    U idućoj godini očekuje se u najboljem slučaju blagi oporavak zbog značajnog viška kapaciteta i pojačanog pritiska konkurencije i cijena.

    Prema Boschu, proizvođači trebaju znatno manje dijelova za električna vozila nego za benzince i dizelaše, što znači i višak radnika.

    Uz to, tržište novih tehnologija ne razvija se kao što su u Boschu očekivali – znatno je slabija potražnja za sistemima pomoći vozaču i rješenjima za automatiziranu vožnju nego što se prognoziralo.

    “Mnoge takve projekte proizvođači su odgodili ili otkazali”, napominju iz kompanije Bosch.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Njemački BOSCH, dobavljač dijelova za automobilsku industriju, objavio je da će ukinuti 5500 radnih mjesta zbog sve dublje krize u sektoru u uslovima slabe potražnje i oštre konkurencije.

    - Reklama -

    Više od dvije trećine otkaza, njih oko 3800, bit će podijeljeno u Njemačkoj, rekla je glasnogovornica kompanije navodeći kontinuiranu “potrebu za prilagodbom”.

    Uprava je navela brojke u planovima, ali definitivno će ih utvrditi u pregovorima s predstavnicima radnika.

    - Reklama -

    Najviše otkaza bit će podijeljeno u odjelu računalnih rješenja za pomoć u vožnji i za automatiziranu vožnju, u kojem će do kraja 2027. godine biti ugašeno 3500 radnih mjesta diljem svijeta, od čega polovina u Njemačkoj.

    Prema radničkom vijeću, to uključuje Boschove centre u Leonbergu, Abstattu, Renningenu i Schwieberdingenu u saveznoj pokrajini Baden-Württemberg te u Hildesheimu u Donjoj Saskoj, gdje će do 2032. biti ugašeno još 750 radnih mjesta, od čega njih 600 već do kraja 2026. godine.

    Bosch u Hildesheimu proizvodi i elemente za elektromobilnost.

    U planu je i smanjenje troškova u odjelu koji proizvodi upravljačke sistema za automobile i kamione. Tako će od 2027. do 2030. biti ugašeno do 1300 radnih mjesta na lokaciji u Schwäbisch Gmündu, također u Baden-Württembergu, što će značiti otkaze za više od trećine njegovih radnika.

    Kompanija pripisuje gašenje radnih mjesta krizi u automobilskoj industriji.

    “Globalna proizvodnja stagnirat će ove godine na oko 93 miliona vozila, a mogla bi se i malo smanjiti u odnosu na prošlu godinu”, navode u Boschu.

    U idućoj godini očekuje se u najboljem slučaju blagi oporavak zbog značajnog viška kapaciteta i pojačanog pritiska konkurencije i cijena.

    Prema Boschu, proizvođači trebaju znatno manje dijelova za električna vozila nego za benzince i dizelaše, što znači i višak radnika.

    Uz to, tržište novih tehnologija ne razvija se kao što su u Boschu očekivali – znatno je slabija potražnja za sistemima pomoći vozaču i rješenjima za automatiziranu vožnju nego što se prognoziralo.

    “Mnoge takve projekte proizvođači su odgodili ili otkazali”, napominju iz kompanije Bosch.

    Zenica
    few clouds
    6 ° C
    6 °
    6 °
    84 %
    1.4kmh
    15 %
    ned
    5 °
    pon
    8 °
    uto
    11 °
    sri
    10 °
    čet
    13 °