7.7 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    BH sajam ZEPS posjetilo 30.000 ljudi, organizirano više od 1.000 B2B susreta i potpisano 300 poslovnih ugovora (FOTO)

    BH sajam ZEPS posjetilo 30.000 ljudi, organizirano više od 1.000 B2B susreta i potpisano 300 poslovnih ugovora (FOTO)

    ZEPS 2024

    Generalni BH sajam ZEPS 2024, koji je ove godine obilježio svoj 30. jubilej, završen je s izuzetnim rezultatima i s ponosom možemo reći da je ovo bio najbolje organizovan sajam do sada.

    - Reklama -

    Ovogodišnji sajam posjetilo je 30.000 ljudi i značajna pažnja bila je posvećena poslovnoj saradnji. Tokom sajma organizirano je više od 1.000 B2B susreta, a dogovoreno je i potpisano oko 300 poslovnih ugovora. Sve ovo pokazuje da je ZEPS ne samo izvrsno mjesto za promociju i izlaganje proizvoda, već i važna poslovna prilika koja daje konkretne rezultate.

    Također, ovogodišnji ZEPS je okupio više od 400 kompanija koje su se predstavile sa preko 1.200 brendova iz Bosne i Hercegovine i svijeta, čime je još jednom potvrđena važnost ovog događaja kao ključne poslovne platforme u regiji, navodi se u saopštenju za medije ZEPS-a.

    - Reklama -

    “Ove godine smo nadmašili sva očekivanja, ne samo po broju učesnika, već i po kvalitetu poslovnih susreta. ZEPS nije samo sajam, već prostor za stvaranje novih prilika, povezivanje ideja i jačanje naše zajedničke ekonomske budućnosti. Uspjeli smo, u ovih pet dana okupiti najbolje što Bosna i Hercegovina, ali i međunarodno tržište, ima za ponuditi. Posebno bih se zahvalio Republici Turskoj kao zemlji partneru i Istanbulskoj komori, njenom predsjedniku Šekibu Avdagiću i cijelom njegovom timu profesionalaca za izvrsnu saradnju. Svi oni su dali jednu dodatnu vrijednost koja je na neki način obilježila ovogodišnji ZEPS”, riječi su Sanela Ibrića menadžera ZEPS-a.


    Ibrić je istakao kako su u ZEPS-u posebno ponosni na rezultate B2B susreta.

    “Ovaj segment sajma postaje sve važniji, jer kompanijama pruža priliku da u direktnim razgovorima dogovore poslovne poduhvate. Naš cilj je da svake godine unaprijedimo i proširimo ovaj dio sajma, čime će ZEPS nastaviti biti mjesto okupljanja najvažnijih privrednih subjekata u regiji”, kazao je Ibrić.

    Posebno raduje što je subota, posljednji dan sajma, bila posvećena mladima.

    Organizovani su edukativni programi kako bi se podigao nivo znanja i svijesti o važnosti privrednih sajmova među mladima. Preko 5.000 učenika srednjih škola i studenata posjetilo je sajam, čime je postignut značajan cilj u promociji obrazovanja i privredne perspektive među mlađim generacijama.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    ZEPS 2024

    Generalni BH sajam ZEPS 2024, koji je ove godine obilježio svoj 30. jubilej, završen je s izuzetnim rezultatima i s ponosom možemo reći da je ovo bio najbolje organizovan sajam do sada.

    - Reklama -

    Ovogodišnji sajam posjetilo je 30.000 ljudi i značajna pažnja bila je posvećena poslovnoj saradnji. Tokom sajma organizirano je više od 1.000 B2B susreta, a dogovoreno je i potpisano oko 300 poslovnih ugovora. Sve ovo pokazuje da je ZEPS ne samo izvrsno mjesto za promociju i izlaganje proizvoda, već i važna poslovna prilika koja daje konkretne rezultate.

    Također, ovogodišnji ZEPS je okupio više od 400 kompanija koje su se predstavile sa preko 1.200 brendova iz Bosne i Hercegovine i svijeta, čime je još jednom potvrđena važnost ovog događaja kao ključne poslovne platforme u regiji, navodi se u saopštenju za medije ZEPS-a.

    - Reklama -

    “Ove godine smo nadmašili sva očekivanja, ne samo po broju učesnika, već i po kvalitetu poslovnih susreta. ZEPS nije samo sajam, već prostor za stvaranje novih prilika, povezivanje ideja i jačanje naše zajedničke ekonomske budućnosti. Uspjeli smo, u ovih pet dana okupiti najbolje što Bosna i Hercegovina, ali i međunarodno tržište, ima za ponuditi. Posebno bih se zahvalio Republici Turskoj kao zemlji partneru i Istanbulskoj komori, njenom predsjedniku Šekibu Avdagiću i cijelom njegovom timu profesionalaca za izvrsnu saradnju. Svi oni su dali jednu dodatnu vrijednost koja je na neki način obilježila ovogodišnji ZEPS”, riječi su Sanela Ibrića menadžera ZEPS-a.


    Ibrić je istakao kako su u ZEPS-u posebno ponosni na rezultate B2B susreta.

    “Ovaj segment sajma postaje sve važniji, jer kompanijama pruža priliku da u direktnim razgovorima dogovore poslovne poduhvate. Naš cilj je da svake godine unaprijedimo i proširimo ovaj dio sajma, čime će ZEPS nastaviti biti mjesto okupljanja najvažnijih privrednih subjekata u regiji”, kazao je Ibrić.

    Posebno raduje što je subota, posljednji dan sajma, bila posvećena mladima.

    Organizovani su edukativni programi kako bi se podigao nivo znanja i svijesti o važnosti privrednih sajmova među mladima. Preko 5.000 učenika srednjih škola i studenata posjetilo je sajam, čime je postignut značajan cilj u promociji obrazovanja i privredne perspektive među mlađim generacijama.

    Zenica
    moderate rain
    7.7 ° C
    7.7 °
    7.7 °
    97 %
    4.7kmh
    100 %
    pet
    2 °
    sub
    4 °
    ned
    5 °
    pon
    7 °
    uto
    8 °