Mnogi su u životu imali razne kućne ljubimce, ali kad je riječ o onim digitalnim, gotovi svi milenijalci su imali jednog zajedničkog – Tamagočija.
Mali ljubimac bio je pravi hit koji je svojevremeno zaludio svijet. Jedno vrijeme njegova popularnost je pala, no BBC je izvijestio da je između 2022. i 2023. godine njegova prodaja naglo porasla, točnije udvostručila se.
Ova igračka koja je zaludila svijet 1996. godine vratila se na police trgovina 2019. na oduševljenje mnogih. Proizvođač popularne igračke mislio je da će se ponovna prodaja najviše svidjeti milenijalcima zbog nostalgije, no pokazalo se da u njoj uživa i mlađa generacija.
“Iako je prodaja usmjerena na milenijalce, generacija Z je također oduševljena. Kad smo ponovno pokrenuli prodaju, usmjerili smo je na milenijalce, ali uzbudljivo je vidjeti da je i generacija Z prihvatila ovakvu vrstu uređaja s kojim se prije nije susrela”, rekla je za BBC Priya Jadeja, voditeljica brenda Tamagotchi.
Iako Tamagotchi izgleda isto kao prije, nove verzije imaju više mogućnosti.
“Sada se možete povezati s prijateljima preko Wi-Fi-ja te preuzimati razne predmete”, objasnila je Priya.
“Lijepo je sjetiti se jednostavnijeg vremena”
BBC je razgovarao i s youtubericom Emmom, poznatijom kao Emmalution, koja često priča o Tamagotchijima na svom kanalu.
“S obzirom na to kakav je svijet u ovom trenutku i kakav je bio u proteklih nekoliko godina, lijepo je s vremena na vrijeme samo pogledati u svog malog ljubimca, zaboraviti na sve probleme na trenutak dok ga hraniš malim zalogajem i sjetiti se mnogo jednostavnijeg i ljepšeg vremena”, rekla je.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.