1.4 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    “Hari” ponovo oduševio porukom na društvenim mrežama

    “Hari” ponovo oduševio porukom na društvenim mrežama

    Ćevabdžinica Hari iz Travnika, koja je osim po ukusnim ćevapima poznata i po originalnim reklamama i porukama na društvenim mrežama, ponovo je izazvala pažnju javnosti.

    - Reklama -

    Ovog puta tema je veoma ozbiljna, a to su učestali slučajevi nasilja nad ženama i femicida.

    “Zaštitimo žene”, navodi se u novoj objavi na društvenim mrežama, ispod čega se dodaje da su “ćevapi na sigurom”, piše BiznisInfo.ba.

    - Reklama -

    Poruka je objavljena uz hashtag #stopfemicidu, i izazvala je mnogo pozitivnih reakcija na društvenim mrežama.

    Podsjetimo da je kompanija početkom ove godine dospjela u žižu javnosti nakon što je postavila džambo plakate širom BiH sa porukom: “Jedina zaslužena desetka u Travniku”.

    Na toj reklami je bila zanimljiva igra riječi, odnosno dvostruko značanje riječi desetka, kao porcija ćevapa i kao ocjena za kvalitet. Naravno, tu je i aluzija na privatne fakultete u Travniku na kojima se olako dobijaju prolazne ocjene i diplome.

    Iako je izazvala mnogo simpatija, ta reklama se nije svidjela svakome pa su pojedini studenti pozivali na bojkot Harija.

    Kako bilo, ova ćevabdžinica, jedna od najpoznatijih u BiH, radi bolje nego ikada i obično se traži mjesto više, kako se nedavno uvjerila i naša ekipa.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Ćevabdžinica Hari iz Travnika, koja je osim po ukusnim ćevapima poznata i po originalnim reklamama i porukama na društvenim mrežama, ponovo je izazvala pažnju javnosti.

    - Reklama -

    Ovog puta tema je veoma ozbiljna, a to su učestali slučajevi nasilja nad ženama i femicida.

    “Zaštitimo žene”, navodi se u novoj objavi na društvenim mrežama, ispod čega se dodaje da su “ćevapi na sigurom”, piše BiznisInfo.ba.

    - Reklama -

    Poruka je objavljena uz hashtag #stopfemicidu, i izazvala je mnogo pozitivnih reakcija na društvenim mrežama.

    Podsjetimo da je kompanija početkom ove godine dospjela u žižu javnosti nakon što je postavila džambo plakate širom BiH sa porukom: “Jedina zaslužena desetka u Travniku”.

    Na toj reklami je bila zanimljiva igra riječi, odnosno dvostruko značanje riječi desetka, kao porcija ćevapa i kao ocjena za kvalitet. Naravno, tu je i aluzija na privatne fakultete u Travniku na kojima se olako dobijaju prolazne ocjene i diplome.

    Iako je izazvala mnogo simpatija, ta reklama se nije svidjela svakome pa su pojedini studenti pozivali na bojkot Harija.

    Kako bilo, ova ćevabdžinica, jedna od najpoznatijih u BiH, radi bolje nego ikada i obično se traži mjesto više, kako se nedavno uvjerila i naša ekipa.

    Zenica
    snow
    1.4 ° C
    1.4 °
    1.4 °
    95 %
    1.8kmh
    100 %
    pet
    1 °
    sub
    4 °
    ned
    6 °
    pon
    8 °
    uto
    8 °