7.2 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Pred građanima BiH najskuplji novogodišnji praznici i skromnija blagdanska košarica

    Pred građanima BiH najskuplji novogodišnji praznici i skromnija blagdanska košarica

    Pred građanima Bosne i Hercegovine su zasigurno najskuplji novogodišnji praznici, kažu iz “Kluba potrošača” Tuzlanskog kantona te upozoravaju da cijena blagdanske potrošačke košarice nikad nije bila veća.

    - Reklama -

    “Inflatorni rast cijena, od početka pandemije, pojačan ratnim sukobom Rusija – Ukrajina, pa sada i sukobom Izrael – Palestina, zbog svjetske destabilizacije tržišta, financijskog, energetskog, robnog, i posebno tržišta prehrambenih roba, postaje sve više neobuzdan, a u Europi (koliko je nama poznato) zbog ‘dogmatskog’ slobodnog tržišta, teško je i poduzimati neke efektne mjere obuzdavanja robnih, fisijskih i inflatornih kretanja”, rekla je Feni Gordana Bulić, predsjednica Udruženja potrošača “Klub potrošača” Tuzlanskog kantona.

    Svjesni smo, dodaje, “da svakog dana izlazeći iz prodavaonica za istu sumu novca iznesemo sve manje i manje proizvoda koji su nam sve više samo oni neophodni”.

    - Reklama -

    Bulić kaže i da će kod većine građana, kada se uzmu u obzir cijene i primanja, biti skromnija blagdanska košarica.

    Pritom napominje da će se neki zadovoljiti s novogodišnjom večerom u krugu obitelji do 100 KM (posebno ako im dođu djeca iz inozemstva), dok će neki potrošiti i cijelo malo bogatstvo u mondenskim zimovalištima i na ekskluzivnim destinacijama… Nažalost, ovih drugih vjerojatno je manje od 3 posto, a svi ostali (97 posto) imat će kruh i kilogram-dva pečenja.

    Kada su u pitanju žalbe potrošača i na što su se one u ovoj godini najviše odnosile, odgovara kako se, nažalost, potrošači ne žale na rast cijena.

    “Valjda se čudom čude i nisu sigurni trebaju li se žaliti danas ili sutra, prekosutra, jer znaju da će ih dočekati još i veće cijene”, ističe ona.

    Kako naglašava, građani su se najviše žalili na kvalitetu usluga servisiranje kupljenih kućanskih aparata u garantnom roku te na prevare u elektronskim kupovinama i kupovinama na daljinu.

    “Uzrok je nepostojanje zakonskog okvira ili loš postojeći zakonski okvir”, ocjenjuje Bulić.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Pred građanima Bosne i Hercegovine su zasigurno najskuplji novogodišnji praznici, kažu iz “Kluba potrošača” Tuzlanskog kantona te upozoravaju da cijena blagdanske potrošačke košarice nikad nije bila veća.

    - Reklama -

    “Inflatorni rast cijena, od početka pandemije, pojačan ratnim sukobom Rusija – Ukrajina, pa sada i sukobom Izrael – Palestina, zbog svjetske destabilizacije tržišta, financijskog, energetskog, robnog, i posebno tržišta prehrambenih roba, postaje sve više neobuzdan, a u Europi (koliko je nama poznato) zbog ‘dogmatskog’ slobodnog tržišta, teško je i poduzimati neke efektne mjere obuzdavanja robnih, fisijskih i inflatornih kretanja”, rekla je Feni Gordana Bulić, predsjednica Udruženja potrošača “Klub potrošača” Tuzlanskog kantona.

    Svjesni smo, dodaje, “da svakog dana izlazeći iz prodavaonica za istu sumu novca iznesemo sve manje i manje proizvoda koji su nam sve više samo oni neophodni”.

    - Reklama -

    Bulić kaže i da će kod većine građana, kada se uzmu u obzir cijene i primanja, biti skromnija blagdanska košarica.

    Pritom napominje da će se neki zadovoljiti s novogodišnjom večerom u krugu obitelji do 100 KM (posebno ako im dođu djeca iz inozemstva), dok će neki potrošiti i cijelo malo bogatstvo u mondenskim zimovalištima i na ekskluzivnim destinacijama… Nažalost, ovih drugih vjerojatno je manje od 3 posto, a svi ostali (97 posto) imat će kruh i kilogram-dva pečenja.

    Kada su u pitanju žalbe potrošača i na što su se one u ovoj godini najviše odnosile, odgovara kako se, nažalost, potrošači ne žale na rast cijena.

    “Valjda se čudom čude i nisu sigurni trebaju li se žaliti danas ili sutra, prekosutra, jer znaju da će ih dočekati još i veće cijene”, ističe ona.

    Kako naglašava, građani su se najviše žalili na kvalitetu usluga servisiranje kupljenih kućanskih aparata u garantnom roku te na prevare u elektronskim kupovinama i kupovinama na daljinu.

    “Uzrok je nepostojanje zakonskog okvira ili loš postojeći zakonski okvir”, ocjenjuje Bulić.

    IzvorFena
    Zenica
    broken clouds
    7.2 ° C
    7.2 °
    7.2 °
    96 %
    0.5kmh
    83 %
    sri
    11 °
    čet
    14 °
    pet
    10 °
    sub
    3 °
    ned
    3 °