4.6 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Završetak Koridora Vc najavljuju za 5 godina, a prvu polovinu gradili preko 20

    Završetak Koridora Vc najavljuju za 5 godina, a prvu polovinu gradili preko 20

    Novoimenovani v. d. direktora JP Autoceste FBiH Denis Lasić optimistično je najavio da će se kompletna izgradnja koridora kroz BiH završiti do kraja 2028. godine.

    - Reklama -

    Ovakvih najava bh. građani su se proteklih godina naslušali. Neizgrađene dionice daju puno pravo za sumnju u velika obećanja. Koridor Vc, kao uostalom i brze ceste, mogli bi se bez problema ironično nazvati ‘Put probijenih rokova’. 

    Navesti ćemo tri primjera.

    - Reklama -

    Most Počitelj na Koridoru 5c

    Ugovoreni rok za završetak radova bio je 14. mart prošle godine pa je produžen do 5. septembra 2022.. Već smo u 2023. godini i veliko je pitanje da li će biti završen i do septembra ove godine.

    Sarajevska zaobilaznica

    Nedavno smo na Vijesti.ba pisali i o ogromnom kašnjenju u izgradnji posljednje dionice Sarajevske zaobilaznice od Vlakova do Mostarskog raskršća. 1,5 kilometar trebao se graditi 14 mjeseci, a sada će skoro punih 30 mjeseci da radovi nisu završeni.

    Tunel Hranjen

    Realizacija izgradnje projekta brze ceste Sarajevo – Goražde započela je krajem septembra 2018. godine potpisivanjem ugovora o probijanju glavne i servisne cijevi i izrade primarne podgrade cestovnog tunela Hranjen između JP Autoceste FBiH i kompanije Euroasfalt. 

    Radovi su počeli 1. marta 2019. godine, a svečano puštanje u promet planirano je za početak 2022. godine. Rok je već probijen za skoro godinu i po, pa se ni investitor više ne usudi prognozirati eventualni završetak radova. 

    Iz navedenih primjera jasno je zašto je teško povjerovati u najave da će se za 5 godina izgraditi skoro polovina autoputa, za čiju je prvu polovinu trebalo više od 20 godina. Uz to, druga polovina autoputa podrazumijeva dionice korz hercegovački krš. 

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Novoimenovani v. d. direktora JP Autoceste FBiH Denis Lasić optimistično je najavio da će se kompletna izgradnja koridora kroz BiH završiti do kraja 2028. godine.

    - Reklama -

    Ovakvih najava bh. građani su se proteklih godina naslušali. Neizgrađene dionice daju puno pravo za sumnju u velika obećanja. Koridor Vc, kao uostalom i brze ceste, mogli bi se bez problema ironično nazvati ‘Put probijenih rokova’. 

    Navesti ćemo tri primjera.

    - Reklama -

    Most Počitelj na Koridoru 5c

    Ugovoreni rok za završetak radova bio je 14. mart prošle godine pa je produžen do 5. septembra 2022.. Već smo u 2023. godini i veliko je pitanje da li će biti završen i do septembra ove godine.

    Sarajevska zaobilaznica

    Nedavno smo na Vijesti.ba pisali i o ogromnom kašnjenju u izgradnji posljednje dionice Sarajevske zaobilaznice od Vlakova do Mostarskog raskršća. 1,5 kilometar trebao se graditi 14 mjeseci, a sada će skoro punih 30 mjeseci da radovi nisu završeni.

    Tunel Hranjen

    Realizacija izgradnje projekta brze ceste Sarajevo – Goražde započela je krajem septembra 2018. godine potpisivanjem ugovora o probijanju glavne i servisne cijevi i izrade primarne podgrade cestovnog tunela Hranjen između JP Autoceste FBiH i kompanije Euroasfalt. 

    Radovi su počeli 1. marta 2019. godine, a svečano puštanje u promet planirano je za početak 2022. godine. Rok je već probijen za skoro godinu i po, pa se ni investitor više ne usudi prognozirati eventualni završetak radova. 

    Iz navedenih primjera jasno je zašto je teško povjerovati u najave da će se za 5 godina izgraditi skoro polovina autoputa, za čiju je prvu polovinu trebalo više od 20 godina. Uz to, druga polovina autoputa podrazumijeva dionice korz hercegovački krš. 

    Zenica
    clear sky
    4.6 ° C
    4.6 °
    4.6 °
    76 %
    1.2kmh
    0 %
    sub
    3 °
    ned
    6 °
    pon
    9 °
    uto
    11 °
    sri
    9 °