Napustivši praksu izgradnje kratkih dionica i ugovarajući poslove za funkcionalne dionice “od petlje do petlje”, JP Autoceste FBiH su početkom marta potpisale najveći investicijski ugovor u posljednjih 30 godina u Bosni i Hercegovini.
Radi se o dionici autoceste na Koridoru 5c Medakovo – Ozimice ukupne dužine 21,3 kilometar.
Ova dionica se radi na području tri općine Žepče, Maglaj i Tešanj i rok za izvođenje radova je 30 mjeseci, saopćeno je iz Autocesta FBiH.
Na dionici Medakovo – Ozimice, pored otvorene trase, gradit će se petlja, dva dvostrana odmorišta, osam mostova i vijadukti, dva nadvožnjaka, petnaest podvožnjaka i jedan tunel dužine 2.200 metara, a zajedno sa dionicom Putnikovo Brdo – Medakovo čija je izgradnja počela u novembru prošle godine, činit će funkcionalnu prometnu cjelinu.
Izgradnja dionice Medakovo – Ozimice finanansira se sredstvima osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Europskom investicijskom bankom (EIB), te bespovratnim sredstvima Evropske unije koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Izvođač radova je Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S, a vrijednost ugovorenih radova iznosi 361.753.355 eura bez PDV-a.
Radovi su u toku od petlje Zenica sjever do Žepča (20 km), kao i od entitetske crte prema Tešnju i od Tešnja do južnog dijela Maglaja (30 km).
Sredinom aprila pokrenuta je tenderska procedura za izgradnju posljednje dionice na sjeveru, od Maglaja do Žepča (12 km), pa će početkom jeseni kompletan ovaj dio Koridora biti u izgradnji.
Do polovine 2026. godine sjeverni dio Koridora, od Sarajeva do Save, trebao bi biti u potpunosti izgrađen.
Kako će izgledati buduća trasa autoceste od Medakova do Ozimica pogledajte u nastavku.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.