Seminar, radionica i izložba “Naša škola fotografije i videozapisa – moćno sredstvo vizualne komunikacije“ u organizaciji PROF komunikacija iz Sarajeva održana je 04. i 05. novembra/studenog na Pravnom fakultetu Univerziteta u Zenici.
Radionicu su vodili bh fotograf Amel Emrić i Alisa Vrabac, komunikologinja i koordinatorica projekta. Na seminaru su učestvovali studenti sa gotovo svih fakulteta Univerziteta u Zenici, nekoliko entuzijasta fotografije, njih ukupno 21.
– Po Ruthu Schwanzeru svijet poimamo 78 posto putem vida, 13 posto putem sluha, tri posto putem opipa, tri posto putem mirisa i tri posto putem okusa. Zapamtimo 40 posto onoga što vidimo, no samo 20 posto onoga što čujemo. Ako je to zaista tako, onda su ove statistike najbolji dokaz zašto su potrebne edukacije na temu vizualnih komunikacija – rekla je Alisa Vrabac, koordinatorica projekta ispred PROF komunikacija.
Studenti su učili o vrstama foto-aparata, vrstama i dijelovima objektiva, preduslovima dobre fotografije, kadriranju, kompoziciji, pravilu trećine, perspektivama, blendama i ekspoziciji, senzorima, značaju i značenju boja, narativu, poziranju, kao i drugim relevantnim temama.
Prvog dana, nakon teorijskog dijela, studenti su kroz rad u grupama radili vježbu produkt fotografije sa proizvodima brendova prijatelja projekta, a rezultati vježbe su pokazali izniman talenat i krativnost mladih Bosanaca i Hercegovaca.
Drugog dana seminara, polaznici su putem photo shootinga, praktično vježbali ono što su učili dan ranije. Pored toga, dobili su zadatak da urade fotografije na temu „Razglednice Zenice“ te je sa tim fotografijama napravljena izložba na kojoj su mladi fotografi prisutnima obrazložili vlastitu fotografiju, a od voditelja seminara su zauzvrat dobili osvrt, stručno mišljenje i aplauz.
Prva tri mjesta pripala su kako slijedi: prvo mjesto Alšida Klanco (Golden Hour), drugo mjesto Jasmina Horić (Arduba), treće mjesto Aldina Džananović (Zagrljaj), a za posebno izraženu kreativnost su nagrađene Emir Mehinagić (Iznad Tešnja zora sviće) i Hena Zahirović (Nevjerovatne boje života). Pažnju su privukle i gotografije Fatme El-Fares (Zeničko proljeće) kao i Jasmine Glavaš (Boje).
Gore navedeni učesnici su dobili prigodne poklon pakete prijatelja projekta, dok su svi učesnici dobili certifikate o sudjelovanju i uspješno završenom dvodnevnom seminaru i radionici Naše škole fotografije-moćnog sredstva vizualne komunikacije.
Cilj projekta je promoviranje fotografije kao dijela tehničke kulture među mladima i pružanje prilike mladima da steknu vještine koje su tražene na tržištu rada, kao i da korisno provedu svoje slobodno vrijeme.
Seminar je pomogao onima kojima fotografija nije primarna djelatnost, a čiji će ih profesionalni pozivi i poslovi zahtijevati poznavanje osnova kvalitetnog fotografiranja kao što su primjerice novinari, djelatnici u odnosima s javnošću, budući poduzetnici itd. Seminar je za polaznike bio slobodan, zahvaljujući podršci Federalnog ministarstva razvoja, poduzetništva i obrta.
Prigodne poklon pakete za učesnike pobjednike su obezbijedile kompanije: Voda Leda (Široki Brijeg), Mesna industrija Ovako (Sarajevo), KLAS-hrana puna ljubavi (Sarajevo), HELITA prirodna kozmetika (Široki Brijeg) kojima posebno zahvaljujemo. Također, tehničku podršku je pružio i prijatelj projekta Feta Grand Studio iz Zenice. Domaćin događaja je bio Unverzitet u Zenici koji je također obezbijedio poklon pakete ua najbolje.
Rukovodstvo Univerziteta u Zenici je prepoznalo ovaj projekat kao veoma koristan i dalo podršku njegovoj realizaciji.
– Na seminaru su učestvovali studenti svih fakulteta Univerziteta u Zenici. S obzirom na tehnološki napredak, svaka profesija zahtijeva odlično poznavanje različitih tehnika, a vještina fotografisanja je nešto što će svakom poslodavcu privući pažnju. Zbog toga je rukovodstvo Univerziteta u Zenici prepoznalo ovaj seminar kao veoma koristan za naše studente – rekla je Derviša Fetić, MA Stručna saradnica za informisanje Univerziteta u Zenici.
[ngg src=”galleries” ids=”787″ display=”basic_thumbnail”]Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.