Imajući u vidu da je koridor Vc paneuropski transportni koridor, Europska unija do sada je svojim programima podržala njegovu izgradnju bespovratnim sredstvima u iznosu više od 297 miliona eura.
Ako se uspije realizirati sve planirano, a već je mnogo toga i odrađeno, izgradnja koridora Vc do 2028. godine, kako su to naveli federalni premijer i resorni ministar, realan je rok, uz uvjet izgradnje tunela Prenj u razdoblju od šest godina, poručio je, između ostaloga, u intervjuu za Večernji list BiH Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste Federacije BiH.
Posljednja informacija iz JP Autoceste FBiH govori kako je raspisan konkurs za izgradnju dionice Mostar sjever – Mostar jug. Možete li objasniti kakav je značaj navedenog dijela koridora te što nam možete reći o tehničkim karakteristikama dionice?
– Izgradnjom dionice Mostar sjever – Mostar jug ostvarit će se puna prometna funkcionalnost autoceste kroz Hercegovinu od Mostara sjever pa sve do graničnog prijelaza Bijača. Prema planiranoj dinamici izgradnje autoceste južno od ove dionice, a to su dionice Mostar jug – tunel Kvanj, Kvanj – Buna i Počitelj – Zvirovići, bit će završena u planiranom roku ove dionice.
Dužina dionice Mostar sjever – Mostar jug je 14,2 kilometra. Prema projektu planirana je izgradnja petlje Mostar sjever s bočnim naplatnim mjestom, pet tunela ukupne dužine oko šest kilometara i deset vijadukata/mostova ukupne dužine oko dva kilometra. Dužina otvorene trase je oko šest kilometara.
Početak izvođenja radova po planu trebao bi biti u prvoj polovini 2023., a rok za završetak je tri godine.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.