4.3 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Zeničanima hladni radijatori, iz JP “Grijanje” im poručili da pronađu kvar, iskopaju rupu i plate troškove

    Zeničanima hladni radijatori, iz JP “Grijanje” im poručili da pronađu kvar, iskopaju rupu i plate troškove

    Javno preduzeće “Grijanje” Zenica u petak je informisalo mještane zeničkih ulica da je došlo do kvara na toplovodnoj mreži zbog čega su privremeno obustavili isporuku toplotne energije, a mještanima koji uredno plaćaju usluge grijanja su poručili da su dužni hitno otkriti kvar.

    - Reklama -

    Zeničani koji žive u ulicama Štrosmajerova i Dr. Hasana Muminagića ogorčeni su ponašanjem uposlenika JP Grijanje, ali i direktora Seada Kaknje koji je stavio svoj potpis na pismo u kojem građanima Zenice koji plaćaju grijanje poručuje da što hitnije otkriju kvar i prijave ga JP “Grijanje”.

    Daljom procedurom koja je objašnjena u pismu koje je stiglo na adresu Zeničana koji stanuju u ovoj ulici stoji da je potrebno da mještani odaberu predstavnika koji će sa tehničkim licima JP “Grijanje” izvršiti pregled, ponovo, kompletne mreže i locirati oštećenja na toplovodu.

    - Reklama -

    “Nakon lociranja kvarova potrebno je da vlasnici navedenih objekata u sopstvenoj režiji ugovore izvođenje građevinskih radova (otvaranje i ponovno zatvaranje betonskog kanala), dok će mašinske radove za zamjenu toplovoda izvesti JP ‘Grijanje’ “, navodi se u pismu koje je upućeno mještanima zeničkih ulica.

    Međutim, tu nije kraj troškova ogorčenih građana.

    “Troškovi mašinskih radova će se obračunati i fakturisati naknadno, na osnovu stvarno izvedenih radova, prema važećem cjenovniku JP ‘Grijanje’ i rasporediti proporcionalno prema površinama zagrijavanja aktivnih korisnika grijanja sa navedene toplinske podstanice”, piše nadalje u pismu.

    Građani ogorčeni ponašanjem Javnog preduzeća koje treba biti u službi građana koji plaćaju grijanje i izmiruju obaveze, pa i čak van sezone grijanja, su istakli kako su od novog direktora očekivali bolji odnos.

    “Ovakvo pismo, kao i izvršavanje funkcije Javnog preduzeća u funkciji građana, bi bilo previše i za rubriku ‘vjerovali ili ne’. Poslije smjene prethodnog direktora, u sudskom epilogu dokazanog prekršitelja zakona, građani su očekivali od novog direktora bolje postupanje i saradnju sa građanima – kupcima toplotne energije”, ističe nezadovoljna Zeničanka.

    Uporište za ovakvu odluku JP “Grijanje” nalazi u odlukama Općinskog/Gradskog vijeća i Službenih novina Općine Zenica. Međutim, na kraju se građani Zenice pitaju šta plaćaju JP “Grijanje” – samo toplu vodu ili i troškove održavanja toplotne mreže?

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Javno preduzeće “Grijanje” Zenica u petak je informisalo mještane zeničkih ulica da je došlo do kvara na toplovodnoj mreži zbog čega su privremeno obustavili isporuku toplotne energije, a mještanima koji uredno plaćaju usluge grijanja su poručili da su dužni hitno otkriti kvar.

    - Reklama -

    Zeničani koji žive u ulicama Štrosmajerova i Dr. Hasana Muminagića ogorčeni su ponašanjem uposlenika JP Grijanje, ali i direktora Seada Kaknje koji je stavio svoj potpis na pismo u kojem građanima Zenice koji plaćaju grijanje poručuje da što hitnije otkriju kvar i prijave ga JP “Grijanje”.

    Daljom procedurom koja je objašnjena u pismu koje je stiglo na adresu Zeničana koji stanuju u ovoj ulici stoji da je potrebno da mještani odaberu predstavnika koji će sa tehničkim licima JP “Grijanje” izvršiti pregled, ponovo, kompletne mreže i locirati oštećenja na toplovodu.

    - Reklama -

    “Nakon lociranja kvarova potrebno je da vlasnici navedenih objekata u sopstvenoj režiji ugovore izvođenje građevinskih radova (otvaranje i ponovno zatvaranje betonskog kanala), dok će mašinske radove za zamjenu toplovoda izvesti JP ‘Grijanje’ “, navodi se u pismu koje je upućeno mještanima zeničkih ulica.

    Međutim, tu nije kraj troškova ogorčenih građana.

    “Troškovi mašinskih radova će se obračunati i fakturisati naknadno, na osnovu stvarno izvedenih radova, prema važećem cjenovniku JP ‘Grijanje’ i rasporediti proporcionalno prema površinama zagrijavanja aktivnih korisnika grijanja sa navedene toplinske podstanice”, piše nadalje u pismu.

    Građani ogorčeni ponašanjem Javnog preduzeća koje treba biti u službi građana koji plaćaju grijanje i izmiruju obaveze, pa i čak van sezone grijanja, su istakli kako su od novog direktora očekivali bolji odnos.

    “Ovakvo pismo, kao i izvršavanje funkcije Javnog preduzeća u funkciji građana, bi bilo previše i za rubriku ‘vjerovali ili ne’. Poslije smjene prethodnog direktora, u sudskom epilogu dokazanog prekršitelja zakona, građani su očekivali od novog direktora bolje postupanje i saradnju sa građanima – kupcima toplotne energije”, ističe nezadovoljna Zeničanka.

    Uporište za ovakvu odluku JP “Grijanje” nalazi u odlukama Općinskog/Gradskog vijeća i Službenih novina Općine Zenica. Međutim, na kraju se građani Zenice pitaju šta plaćaju JP “Grijanje” – samo toplu vodu ili i troškove održavanja toplotne mreže?

    IzvorKlix.ba
    Zenica
    few clouds
    4.3 ° C
    4.3 °
    4.3 °
    45 %
    2.5kmh
    19 %
    ned
    6 °
    pon
    2 °
    uto
    1 °
    sri
    1 °
    čet
    0 °