Novi mrežni alat pokazuje vam koliko pratioca na društvenim mrežama trebate imati da biste zarađivali za život kroz posao “influensera” i zauvijek napustili tradicionalni posao sa standardnim radnim vremenom.
‘Kalkulator socijalnih plata’, stvoren od strane platforme za licenciranje muzike Lickd.co, razvija nivo angažmana na društvenim mrežama koji bi vam donio vašu idealnu platu.
Npr. ako je vaša željena godišnja plata 50.000 funti, trebat će vam najmanje 1.000 YouTube pretplatnika i 16.6 miliona godišnjih pregleda vaših videozapisa. Kao alternativa za Youtube, na Instagramu će vam trebati najmanje 5.000 pratioca i 214 sponzorisanih postova godišnje da biste zaradili željenih 50.000 funti, ili biste mogli zaraditi 50.000 funti godišnje od najmanje 10.000 pretplatnika TikTok-a i 187,6 miliona pregleda na TikTok-u godišnje.
Tkzv. ‘influenseri’ koji imaju milione pratioca mogu lijepo živjeti od promocije proizvoda na svojim profilma na društvenim mrežama.
Lickd.co kaže da je utjecaj na društvene mreže novi ‘posao iz snova’, jer osoba dobija određen honorar ako objavi određenu fotografiju ili više njih, na kojoj vrši promociju određenog proizvoda, npr. kozmetičkog, vitaminskog, ili bilo kojeg brenda odjeće ili obuće, na svom profilu na nekoj od društvenih mreža.
Otprilike 22.000 ljudi svakog mjeseca pretražuje na Google-u “kako postati influenser”, tvrdi Lickd.co – pokazujući kako postoji veliki broj ljudi koji žele napustiti tradicionalni dnevni posao u korist zarađivanja za život putem društvenih mreža.
Lickd.co je koristio razne industrijske procjene da bi smislio novi alat, uključujući YouTubeov kalkulator novca kompanije – Influenser Marketing Hub, koji procjenjuje da prosječni kreator YouTube kanala dobija 7,60 američkih dolara za 1.000 pregleda.
– Influenseri su populacija koja brzo raste, a oni koji su najpoznatiji influenseri – zarađuju ozbiljan novac, pa nije ni čudo da sve više ljudi želi odustati od svog standardnog posla.
Koliko pratioca, pregleda i objava trebate da biste ostvarili zaradu koju trenutno zarađujete?
Koristeći razne procjene u industriji, stvorili smo sljedeće kalkulatore kako biste mogli raditi samo na tome – prenosi Lickd.co.
Da biste zarađivali oko 25 000 funti godišnje, trebat će vam najmanje 1.000 YouTube pretplatnika i 8.1 miliona pregleda godišnje, ili najmanje 5.000 Instagram pratioca i 105 sponzorisanih objava, ili najmanje 10.000 TikTok pretplatnika i 92.1 miliona pregleda godišnje.
Kao primjer, ako su se određene osobe odlučile za YouTube kao svoju odabranu platformu, Lickd.co procjenjuje da će im trebati 1.000 pretplatnika ili 4.000 sati sadržaja otpremljenog u posljednjih 12 mjeseci da počnu zarađivati novac.
Također bi trebali ispunjavati uslove za unovčavanje putem YouTube partnerskog programa (YPP) – prvi korak za zarađivanje novca na YouTube kanalu.
– Prosječno marketing oglašavanje plaća 7,60 USD za svakih 1000 prikazivanja reklame, ali imajte na umu da Google zadržava 45% ovog prihoda od reklama. To znači da možete očekivati zaradu od 4,18 dolara za svakih 1.000 pregleda – kaže Lickd.co.
Također se procjenjuje da vam je potrebno najmanje 5.000 pratioca prije nego što počnete stvarno zarađivati novac od Instagrama ili 10.000 pratioca i više od 10.000 pregleda u posljednjih 30 dana da biste zaradili od TikTok-a.
Iako se za ‘influensere’ obično smatra da im je posao i više nego lagan, mnogi od njih inzistiraju na tome da je objavljivanje sadržaja na mreži ipak težak posao.
Influenseri ne moraju biti poznate ličnosti ili specijalisti u bilo kojoj određenoj oblasti – oni jednostavno mogu biti “obični” ljudi koji imaju puno pratioca i reklamiraju se za postavljanje određenog sadržaja.
Mnoge bivše televizijske ličnosti imaju tendenciju da postanu influenseri jer su kroz svoj nekadašnji posao i javno eksponiranje stekli dovoljno “slave” i poznanstva da prikupe ogroman broj pratioca na društvenim mrežama što povećava njihov potencijal da uspiju kroz ulogu influensera.
Primjeri uključuju bivšu stjuardesu BA, Amy Hart, koja može zaraditi više od 1.000 funti za objavljivanje slike na kojoj drži bočicu nekog uređaja za kosu ili paketić žvakaće gume.
– Influenseri su novi oblik marketinga – izjavila je Amy Hart.
Međutim, influenseri su često kritikovani zbog širenja neistina o temama koje su izvan domena njihove struke, poput pandemije koronavirusa.
Prošle godine je novozelandska influenserica Zoe Fuimaono rekla svojim pratiocima, kojih ima oko 63.500, da ne uzimaju testove za koronavirus ako to ne žele i dovela u pitanje efikasnost nošenja zaštitnih maski za lice.
– Pošaljite poruku svojim prijateljima koji su medicinske sestre ili doktori i pitajte ih što misle o zajednici koja nosi zaštitne maske. Reći će vam da nošenje zaštitne maske neće biti od koristi jer ih nećemo pravilno koristiti jer nismo medicinski radnici – izjavila je jednom prilikom Zoe.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.