-6.5 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Intenzivirani radovi na Koridoru 5C kod Zenice, u Vranduku se grade tuneli, vijadukti, mostovi (FOTO)

    Intenzivirani radovi na Koridoru 5C kod Zenice, u Vranduku se grade tuneli, vijadukti, mostovi (FOTO)

    Zenica Koridor

    Izgradnja Koridora 5C od Zenice ka Doboju teče planiranom dinamikom, a osim izgradnje vijadukta i mostova kod Vranduka, mnogo posla u proteklih nekoliko mjeseci obavljeno je na poddionici Tunel Zenica – Donja Gračanica.

    - Reklama -

    Poddionica Tunel Zenica – Donja Gračanica veže se na Zeničku obilaznicu koja još uvijek nije u funkciji, a prema riječima nadležnih uskoro bi trebala biti otvorena nakon što dobije i posljednju dozvolu za puštanje u rad.

    Gradnja dvije poddionice autoputa kod Zenice nizvodno niz rijeku Bosnu vrijednosti 136 miliona eura trebalo bi biti izgrađeno do 2022. godine čime bi sa Zeničkom obilaznicom Koridor 5C imao nešto više od 20-ak novih kilometara autoputa. Međutim, sve ovisi o intenzitetu radova, ali i geologiji terena.

    - Reklama -

    Radovi na izradi kolovozne konstrukcije odvijaju se na poddionici Tunel Zenica – Donja Gračanica. Na desnom kolovozu završena su oba nosiva sloja, dok je na lijevom kolovozu urađen prvi nosivi sloj.

    Na vijaduktima koji se nalaze na ovoj poddionici u toku je postavljanje hidroizolacije, ugradnja sistema odvodnje, čeličnih rukohvata i zaštite od buke, a na trasi se izvode i radovi na vanjskoj i unutrašnjoj odvodnji.

    Na području Vrandučke kotline radi blizu 500 radnika koji svakog dana s inženjerima dolaze u nove izazove stanja na terenu. Mostovi, vijadukti, cijevi tunela Vranduk grade se otežano zbog geoloških uslova.

    Predstavnik investitora JP Autoceste FBiH Ahmed Mušija ranije je kazao da jursko-kredni fliš Vrandučke klisure svakih 15-20 metara ima promjenu geoloških uslova što otežava rad, ali ni loši vremenski uslovi u proteklim mjesecima nisu usporili dinamiku radova.

    S druge strane, još veći izazovi su u tunelu Zenica gdje se prilikom probijanja cijevi pojavljuju veće količine podzemnih voda, a sve zbog neslaganja projekta i geoloških i geotehničkih uslova zbog čega će najvjerovatnije doći do promjene idejnih rješenja.

    Na Koridoru 5C koji prolazi kroz Federaciju BiH aktivno je 11 gradilišta, a tenderisano pet dionica i to Putnilkovo brdo – Medakovo, Nemila – Vranduk, Mostar Jug – Kvanj, Tunel Kvanj – Buna te Vitez – Nević Polje. Važno je pomenuti da je Doboj već povezan s Banja Lukom i GP Gradiška.

    [ngg src=”galleries” ids=”320″ display=”basic_thumbnail”]

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Zenica Koridor

    Izgradnja Koridora 5C od Zenice ka Doboju teče planiranom dinamikom, a osim izgradnje vijadukta i mostova kod Vranduka, mnogo posla u proteklih nekoliko mjeseci obavljeno je na poddionici Tunel Zenica – Donja Gračanica.

    - Reklama -

    Poddionica Tunel Zenica – Donja Gračanica veže se na Zeničku obilaznicu koja još uvijek nije u funkciji, a prema riječima nadležnih uskoro bi trebala biti otvorena nakon što dobije i posljednju dozvolu za puštanje u rad.

    Gradnja dvije poddionice autoputa kod Zenice nizvodno niz rijeku Bosnu vrijednosti 136 miliona eura trebalo bi biti izgrađeno do 2022. godine čime bi sa Zeničkom obilaznicom Koridor 5C imao nešto više od 20-ak novih kilometara autoputa. Međutim, sve ovisi o intenzitetu radova, ali i geologiji terena.

    - Reklama -

    Radovi na izradi kolovozne konstrukcije odvijaju se na poddionici Tunel Zenica – Donja Gračanica. Na desnom kolovozu završena su oba nosiva sloja, dok je na lijevom kolovozu urađen prvi nosivi sloj.

    Na vijaduktima koji se nalaze na ovoj poddionici u toku je postavljanje hidroizolacije, ugradnja sistema odvodnje, čeličnih rukohvata i zaštite od buke, a na trasi se izvode i radovi na vanjskoj i unutrašnjoj odvodnji.

    Na području Vrandučke kotline radi blizu 500 radnika koji svakog dana s inženjerima dolaze u nove izazove stanja na terenu. Mostovi, vijadukti, cijevi tunela Vranduk grade se otežano zbog geoloških uslova.

    Predstavnik investitora JP Autoceste FBiH Ahmed Mušija ranije je kazao da jursko-kredni fliš Vrandučke klisure svakih 15-20 metara ima promjenu geoloških uslova što otežava rad, ali ni loši vremenski uslovi u proteklim mjesecima nisu usporili dinamiku radova.

    S druge strane, još veći izazovi su u tunelu Zenica gdje se prilikom probijanja cijevi pojavljuju veće količine podzemnih voda, a sve zbog neslaganja projekta i geoloških i geotehničkih uslova zbog čega će najvjerovatnije doći do promjene idejnih rješenja.

    Na Koridoru 5C koji prolazi kroz Federaciju BiH aktivno je 11 gradilišta, a tenderisano pet dionica i to Putnilkovo brdo – Medakovo, Nemila – Vranduk, Mostar Jug – Kvanj, Tunel Kvanj – Buna te Vitez – Nević Polje. Važno je pomenuti da je Doboj već povezan s Banja Lukom i GP Gradiška.

    [ngg src=”galleries” ids=”320″ display=”basic_thumbnail”]
    IzvorKlix.ba
    Zenica
    scattered clouds
    -6.5 ° C
    -6.5 °
    -6.5 °
    93 %
    1.5kmh
    28 %
    sub
    4 °
    ned
    6 °
    pon
    8 °
    uto
    8 °
    sri
    8 °