-4.4 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Upitno da li će se tunel Zenica moći izvesti u skladu sa projektom

    Upitno da li će se tunel Zenica moći izvesti u skladu sa projektom

    Nakon što je završeno 11 kilometara Zeničke zaobilaznice, koja još nije puštena u promet, nastavljeni su radovi na gradnji dvije poddionice autoputa kod Zenice vrijednosti 136 miliona eura, a novih desetak kilometara trebalo bi biti izgrađeno na ljeto 2022. godine.

    - Reklama -

    Radi se intenzivno, grade se buduće trase autoputa kroz Vrandučku kotlinu. Na 5,3 kilometra poddionice Vranduk – Ponirak naziru se obrisi dva mosta, tri vijadukta, probijaju cijevi tunela Vranduk.

    – Imamo dvije osnovne geološke formacije: neogeni bazen u prostoru Sarajeva i Zenice i ovaj jursko-kredni fliš Vrandučke klisure. Svakih 15-20 metara promjena je geoloških uslova. Sve je to nabrano i u tijesnom prostoru – objašnjava Ahmed Mušija, predstavnik investitora JP Autoceste FBiH.

    - Reklama -

    Na gradilištima svakodnevno radi oko 500 radnika, a pandemija koronavirusa nije usporila planiranu dinamiku radova.

    Gradi se i na poddionici Ponirak – Vraca. Najzahtjevniji objekt je tunel Zenica, čije probijanje prate enormne količine podzemnih voda.

    – Imamo velika neslaganja projekata i stvarnih geoloških i geotehničkih uslova, posebno na sektorima 1 i 7 trase, gdje je takva konfiguracija terena, da je upitno da li će se taj dio moći izvesti u skladu s projektima – naglašava Mušija.

    Novih desetak kilometara trebalo bi biti izgrađeno na ljeto 2022. godine, iako je nezahvalno prognozirati rokove puštanja u funkciju izgrađenih dionica.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Nakon što je završeno 11 kilometara Zeničke zaobilaznice, koja još nije puštena u promet, nastavljeni su radovi na gradnji dvije poddionice autoputa kod Zenice vrijednosti 136 miliona eura, a novih desetak kilometara trebalo bi biti izgrađeno na ljeto 2022. godine.

    - Reklama -

    Radi se intenzivno, grade se buduće trase autoputa kroz Vrandučku kotlinu. Na 5,3 kilometra poddionice Vranduk – Ponirak naziru se obrisi dva mosta, tri vijadukta, probijaju cijevi tunela Vranduk.

    – Imamo dvije osnovne geološke formacije: neogeni bazen u prostoru Sarajeva i Zenice i ovaj jursko-kredni fliš Vrandučke klisure. Svakih 15-20 metara promjena je geoloških uslova. Sve je to nabrano i u tijesnom prostoru – objašnjava Ahmed Mušija, predstavnik investitora JP Autoceste FBiH.

    - Reklama -

    Na gradilištima svakodnevno radi oko 500 radnika, a pandemija koronavirusa nije usporila planiranu dinamiku radova.

    Gradi se i na poddionici Ponirak – Vraca. Najzahtjevniji objekt je tunel Zenica, čije probijanje prate enormne količine podzemnih voda.

    – Imamo velika neslaganja projekata i stvarnih geoloških i geotehničkih uslova, posebno na sektorima 1 i 7 trase, gdje je takva konfiguracija terena, da je upitno da li će se taj dio moći izvesti u skladu s projektima – naglašava Mušija.

    Novih desetak kilometara trebalo bi biti izgrađeno na ljeto 2022. godine, iako je nezahvalno prognozirati rokove puštanja u funkciju izgrađenih dionica.

    Zenica
    clear sky
    -4.4 ° C
    -4.4 °
    -4.4 °
    89 %
    1.6kmh
    9 %
    sub
    -4 °
    ned
    6 °
    pon
    8 °
    uto
    11 °
    sri
    9 °