Njemački diskontni lanac supermarketa Lidl ponudio je svim svojim zaposlenicima u Sjedinjenim Američkim Državama koji se vakcinišu protiv COVID-19 dodatnih 200 dolara nakon što vakcina postane dostupnija u saveznim državama.
Lidl je objavio tu ponudu nakon sličnih poteza svojih konkurenata na američkom tržištu poput Aldija i Dollar General Corpa, kao i kompanije za dostavu namirnica Instacart, prenosi Hina, pozivajući se na Reuters.
Veliki interes za vakcinisanje
Lidlov novčani poticaj za vakcinisanje je među najvećima koje je do sada neka kompanija ponudila svojim američkim radnicima.
Lidl je saopćio da se njegovi zaposlenici pokazuju veliki interes za vakcinisanje, pozivajući se na internu anketu, u kojoj je gotovo osam od 10 radnika reklo da se planira vakcinisati čim vakcina buda dostupna.
Lidl prodaje svoje proizvode u više od 125 trgovina diljem devet država SAD-a na Istočnoj obali.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.