-6.5 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    BiH dobila najviši izgrađeni objekat na Koridoru 5C, spojen i lijevi vijadukt Babina rijeka

    BiH dobila najviši izgrađeni objekat na Koridoru 5C, spojen i lijevi vijadukt Babina rijeka

    Na vijaduktu Babina rijeka u Zenici danas je izvršeno spajanje i druge trase čime je na dionici Koridora 5C Zenička obilaznica završen jedan od najzahtjevnijih građevinskih objekata.

    - Reklama -

    Vijadukt Babina rijeka nalazi se u sklopu poddionice Klopče – Donja Gračanica, prelazi preko doline tj. korita Babine rijeke na maksimalnoj visini od 120 metara i to od nivoa rijeke te je zvanično najviši izgrađeni vijadukt na dionici autoputa kroz Bosnu i Hercegovinu.

    “Ovo je značajan dan jer završavamo ovako jedan veliki objekt s velikim rasponom na Koridoru 5C i vjerujem da je svima značajno što pozitivnu priču privodimo kraju. Bilo je dosta izazova, od temeljenja objekta, do izgradnje stubova, a puno rada, truda i muke tražila je i rasponska konstrukcija”, kazao je glavni nadzorni inžinjer za objekt Enes Lakota.

    - Reklama -

    Dodao je da vijadukt Babina rijeka nije na kritičnom putu gradnje trase Zeničke obilaznice te da će radovi na njoj biti završeni u naredna dva i po mjeseca te da je uprkos koronavirusu izgradnja Zeničke obilaznice u rokovima neupitna.

    “Mislim da vijadukt Babina rijeka, iako ima veliku raspon na širem području nije neki mega projekt, ali sigurno je da je za nas mega građevina”, dodao je Lakota.

    Tehnički direktor projekta Strabaga Vedran Avdić je kazao da je na izgradnji vijadukta bilo angažovano 120 radnik, uglavnom iz BiH, te da je ova građevina pokazatelj stručnosti i spremnosti bh. radnika i za druge projekte.

    Vijadukt Babina rijeka sastoji se od dva paralelna objekta pojedinačne dužine 385 metara. Objekti imaju po tri raspona oslonjena na dva krajnja i dva srednja stuba, a oba objekta su građena metodom slobodne konzolne gradnje ss srednjim rasponom od 165 metara.

    Rasponska konstrukcija je sandučastog poprečnog presjeka promjenjive visine, izvedena od prednapregnutog betona. Srednji stubovi su visine cca 60 i 80 metara. Temeljenje objekata je izvedeno na armiranobetonskim bunarima dubine 18 metara i prečnika 12 metara.

    Vijadukt premošćuje Babinu rijeku i lokalnu saobraćajnicu na visini od cca 120 metara. Za izgradnju oba vijadukta utrošeno je preko 30.000 kubnih metara betona, preko 5.200 tona armature i 687 tona kablova za prednaprezanje.

    “Na lijevoj strani autoceste (smjer Zenica – Sarajevo) izveden je kao zasebna konstrukcija produžetak vijadukta u dužini od 206 m s rasponskom konstrukcijom od prednapregnutog betona oslonjenom na zajednički krajnji oslonac lijevog objekta vijadukta Babina rijeka te pet srednjih i krajnji stub”, kazali su iz Autocesta FBiH.

    U narednom periodu izvodit će se radovi na hidroizolaciji mosta, ugradnji prelaznih naprava, izradi asfalta i montiranju zaštitnih ograda.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Na vijaduktu Babina rijeka u Zenici danas je izvršeno spajanje i druge trase čime je na dionici Koridora 5C Zenička obilaznica završen jedan od najzahtjevnijih građevinskih objekata.

    - Reklama -

    Vijadukt Babina rijeka nalazi se u sklopu poddionice Klopče – Donja Gračanica, prelazi preko doline tj. korita Babine rijeke na maksimalnoj visini od 120 metara i to od nivoa rijeke te je zvanično najviši izgrađeni vijadukt na dionici autoputa kroz Bosnu i Hercegovinu.

    “Ovo je značajan dan jer završavamo ovako jedan veliki objekt s velikim rasponom na Koridoru 5C i vjerujem da je svima značajno što pozitivnu priču privodimo kraju. Bilo je dosta izazova, od temeljenja objekta, do izgradnje stubova, a puno rada, truda i muke tražila je i rasponska konstrukcija”, kazao je glavni nadzorni inžinjer za objekt Enes Lakota.

    - Reklama -

    Dodao je da vijadukt Babina rijeka nije na kritičnom putu gradnje trase Zeničke obilaznice te da će radovi na njoj biti završeni u naredna dva i po mjeseca te da je uprkos koronavirusu izgradnja Zeničke obilaznice u rokovima neupitna.

    “Mislim da vijadukt Babina rijeka, iako ima veliku raspon na širem području nije neki mega projekt, ali sigurno je da je za nas mega građevina”, dodao je Lakota.

    Tehnički direktor projekta Strabaga Vedran Avdić je kazao da je na izgradnji vijadukta bilo angažovano 120 radnik, uglavnom iz BiH, te da je ova građevina pokazatelj stručnosti i spremnosti bh. radnika i za druge projekte.

    Vijadukt Babina rijeka sastoji se od dva paralelna objekta pojedinačne dužine 385 metara. Objekti imaju po tri raspona oslonjena na dva krajnja i dva srednja stuba, a oba objekta su građena metodom slobodne konzolne gradnje ss srednjim rasponom od 165 metara.

    Rasponska konstrukcija je sandučastog poprečnog presjeka promjenjive visine, izvedena od prednapregnutog betona. Srednji stubovi su visine cca 60 i 80 metara. Temeljenje objekata je izvedeno na armiranobetonskim bunarima dubine 18 metara i prečnika 12 metara.

    Vijadukt premošćuje Babinu rijeku i lokalnu saobraćajnicu na visini od cca 120 metara. Za izgradnju oba vijadukta utrošeno je preko 30.000 kubnih metara betona, preko 5.200 tona armature i 687 tona kablova za prednaprezanje.

    “Na lijevoj strani autoceste (smjer Zenica – Sarajevo) izveden je kao zasebna konstrukcija produžetak vijadukta u dužini od 206 m s rasponskom konstrukcijom od prednapregnutog betona oslonjenom na zajednički krajnji oslonac lijevog objekta vijadukta Babina rijeka te pet srednjih i krajnji stub”, kazali su iz Autocesta FBiH.

    U narednom periodu izvodit će se radovi na hidroizolaciji mosta, ugradnji prelaznih naprava, izradi asfalta i montiranju zaštitnih ograda.

    IzvorKlix.ba
    Zenica
    scattered clouds
    -6.5 ° C
    -6.5 °
    -6.5 °
    93 %
    1.5kmh
    28 %
    sub
    4 °
    ned
    6 °
    pon
    8 °
    uto
    8 °
    sri
    8 °