Predmet novog istraživanja bile su emocije koje zaposleni doživljavaju na radnom mjestu. Čak 2.000 radnika i 250 šefova govorilo je o emocijama koje se stvaraju tokom radnog vremena, kao i na koji način ih očituju – ako ih očituju.
Ovo istraživanje, provedeno na Univerzitetu Anglia Ruskin, pokazuje jasnu statistiku ponašanja na poslu kako muškaraca i žena, tako i milenijalaca.
Statistički podaci govore da su muškarci na poslu emocionalniji od žena, ali također napominju da su žene izloženije stresu i frustraciji. Muškarci su skloniji emocionalnim ulaganjima u svoje projekte i osjećaju se loše ako su propustili rok ili su premašili budžet firme.
Muškarci su također dvostruko više skloniji kritike primati k srcu ili se osjećati uznemireno ako njihove ideje i inicijative budu ignorirane ili odbačene, a čak 43 posto njih je spremno i podići glas. Vođeni emocijama, muškarci su spremniji poduzeti drastične korake. Čak 20 posto je vjerovatnije da će muškarac napustiti posao ako se ne odvija dobro ili postoji neki problem.
Milenijalcima je također teško na poslu. Čak 91 posto njih, više nego bila koja druga grupa, doživljava tugu ili bijes na poslu, a 80 posto osjeća odvratnost. Ipak, mlađi naraštaji mogu biti optimističniji po pitanju budućnosti jer treba očekivati da s godinama značajno padne i učestalost negativnih emocija.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.